Travelog Pulang

Assalamuallaikum,

9.11 pm - Selasa (090713)
Venue : Starbucks KL Sentral, Kuala Lumpur

Tiket ETS yg sgt aku suke naik.

Esk dah start puasa, so ni kira aku balik nak menyambut puasa ngn parents. Hurmm rasa baru aritu jer pegi pasar Ramadhan, tetiba dah sampai Ramadhan yg baru. Uwaaaaa cepatnye!

My fav : Choc Cream Chip (Grande) RM 15.90
Ingatkan td dah lewat, aku dtg ler kul 8.30 pm kat sini, padahal tiket tak beli lg tuh, propa jer nk cepat2.. hahha. Mula2 target nak amik train kul 9.30 pm sbb before dtg td, dah call KTM dulu, katenyer ade train kul 9.30 pm, last2 bila dtg kaunter nak beli tiket, rupanya yg kul 9.30 tuh tiket train yg jalan ala2 lemah gemalai makyong tuh. huhuhu.

"kalau nak train laju adik kene amik kul 10 pm" - Akak jual tiket KTM

Starbucks KL Sentral, Kuala Lumpur
So aku harusla aku amik yg train laju need for speed kan?!. Lantakla lambat bertolak, at least train ETS ni aku tau akan sampai around 2 hours je. Kalau naik train yg biasa tu, hurmm rasanya bila waktu berbuka esk la baru aku sampai. 

Oklah, nanti aku sambung lagi travelog nih. Dah kul 9.30 pm ni. TBC!

10.09 pm (090713)
Venue : ETS Train

Ni la platform aku utk malam ni. 
Td aku berlepas di Platform 2 Gate B. Hurm ramai jugak org balik malam2 ni. Muka semua letih jer ..huhuhu alahai sianye. Penat la kan dah malam2 ni.

Tgk tu, betul tak aku ckp, semua muka penat je. Ish2 siannn...

Coach C , ETS


Interior die not bad la. Selesa
Oklah. Aku nk beradu dulu. Pening plak kepala bila type dlm train ni. Bergoyang-goyang, rasa loya plak. T____T

Tata. Nanti aku update lagi!

0 comments: