adik-adik ku dengan "Project Pop"


Waahhh... adik2 syfq nih... sejak dua menjak ni diorg suke betul dgn sebuah kump dr seberang nih... name nye "Project Pop" hehehe

Lagu2 diorg cam agak unik jugak r...hahah.. lawak pun ade.. tp rentak diorg smart gak r... kalu ngah bosan2 leh dgr lagu dirog ... gerenti ceria balik...heheh


Project Pop ni tendiri daripada 7 orang yaitu Tika, O2N, Udjo, Yosi, Odie, Gummy dan Hilman. Hmmm kalu diikutkan ..hebat jugak diorg nih.. dah sampai ade PROJECT POPJOURNEY TO FESTIVAL NUSANTARA, BRISBANE AUSTRALIA ...hmm ok la tu kan... heheh



Antara lagu2 yg terkenal diorg cam lagu kat atas ni... "Bukan Superstar"



ni another song yg my bro suke ... heheh

hmmm kalu pasang lagu2 diorang ... azim n arif memang dah hafal habis r.. every inch lirik tu diorg leh ikut....heheh..


apepun... masing2 ade minat diorg..heheh.... layannnnnn jerrr laaa...............

4 comments:

{ chi_Ra } at: May 16, 2009 at 3:38 PM said...

suka sgt dgn project pop............

{ syafique } at: May 16, 2009 at 6:02 PM said...

owh yeah ...heheh boleh geng my bro r

{ Doku } at: May 17, 2009 at 1:23 AM said...

Project pop? baru terdengar dan tahu pasal group ni setelah baca entri ni..hoho

{ syafique } at: May 17, 2009 at 7:12 AM said...

hehehe... same la.. syfq pun x penah dgr name group ni... sampai ler my bro yg dpt tau.. ntah camne diorg nih leh jumpe pun xtau.. huhu..